Follow Us

Αυξήστε το στήθος σας με ασκήσεις YOGA

Ψάχνεις τρόπο να κάνεις το στήθος σου να φαίνεται μεγαλύτερο από ότι είναι και δεν τα καταφέρνεις; Σκέφτεσαι να κάνεις πλαστική ώστε να το μεγαλώσεις ένα δύο νούμερα; Πριν φτάσεις σε αυτή την λύση, κάνε κάποιες ασκήσεις yoga, που θα βοηθήσουν πολύ στην αύξηση κι ενδυνάμωση του στήθους σου.

. Bow Pose

Με αυτή την άσκηση αυξάνεις την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή του στήθους, κάνοντας έτσι τους μύες στην περιοχή αυτή να μεγαλώνουν. Κάντε την πρωί ή βράδυ με άδειο στομάχι, διατηρώντας την για 15 με 30 δευτερόλεπτα.

. Camel Pose

Κάνοντας αυτή την άσκηση τεντώνεται τους ιστούς των μυών γύρω από το στήθος σας και αυξάνεται την κυκλοφορία του αίματος στο σημείο. Η κίνηση αυτή ενεργοποιεί το κατώτερο κομμάτι του στήθους, κάνοντας έτσι το σχήμα του πιο στρογγυλό. Κάντε την πρωί ή βράδυ με άδειο στομάχι και μείνετε ακίνητη για 30 με 60 δευτερόλεπτα.

.Tree Pose

Η συγκεκριμένη άσκηση τεντώνει τους ιστούς στα πλάγια του στήθους και οδηγεί στην αύξηση του μεγέθους του. Δοκιμάστε την πρωί ή βράδυ με άδειο στομάχι κρατώντας την ισορροπία σας για ένα λεπτό σε κάθε πόδι.

 

 

 

- Advertisement -spot_img

Don't miss...

Read More